Reklama

Reklama

 

„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie” - Mark Twain

 

O co właściwie chodzi z tą reklamą, z czym to się je, czy ma to w ogóle sens, czy warto w to inwestować pieniądze i czy ja właściwie mam na to pomysł? Takie pytania najczęściej zadają sobie właściciele małych firm, którzy „wiedzą, że coś dzwoni, ale nie do końca wiedzą, w którym kościele”. Marketingowcy z większych firm znają temat lepiej, interesują ich natomiast twarde liczby i ogólny wydźwięk przestrzeni marketingowej, w której planują zaprezentować swoja markę lub produkt.

Ludzie działający w mediach są czasami nazywani sprzedawcami marzeń albo sprzedawcami powietrza i jest w tych określeniach wiele prawdy. Głównym powodem jest fakt, że cały proces marketingowy - czyli ten od momentu zrodzenia się myśli o produkcie czy usłudze - do finalnego zakupu przez klienta, jest procesem bardzo złożonym. Nie dość, że złożonym, to jeszcze w dużym stopniu nieprzewidywalnym i zmiennym. 

Oczywiście, w dzisiejszych czasach nie jest nam już obce pojęcie sztucznej inteligencji, czyli wysoce zaawansowanej technologii bazującej często tak naprawdę na podsłuchiwaniu naszych telefonów, prywatnych rozmów, celem określenia naszych preferencji, zachowań, planów oraz przyszłości... Jako kwestię indywidualną pozostawiamy każdemu ocenę etyczności tego typu działań. 

Żaden z nas Facebook ani Google i nie będziemy tego koloryzować. Mamy jednak przekonanie, że w dzisiejszych czasach wciąż można czytelników i naszych użytkowników zainteresować ciekawą treścią, zgrabnym językiem, interesującą fotografią i wyjątkową formą. Jesteśmy też pewni, że często charakterystyka danego rynku może wyrywać się ze wszystkich ogólnych ram, dlatego też postawiliśmy na działania na rynku lokalnym, który dobrze znamy i rozumiemy zasady jego funkcjonowania. 

Współpracując z nami, możesz liczyć na to, że Twoja marka i produkt będą się poruszały w przestrzeni ze smakiem i charakterem. 

Jeśli na tym etapie to Cię przekonuje, napisz do nas - a opowiemy Ci więcej... 

W odpowiedzi na maila prześlemy propozycję współpracy wraz z cennikiem i wszelkimi szczegółami. 

Skontaktuj się z nami