
Pisząc o naszych celach, nie sposób nie wspomnieć o potrzebie wytworzenia wysokojakościowej formy marketingu na terenie Karkonoszy. Gdy w 2018 roku startowaliśmy z TIMM Magazynem, często słyszeliśmy, że szeroko pojęty marketing w regionie właściwie nie istnieje. Firmy i ludzie go nie rozumieją, nie znają założeń i nie do końca wiedzą, co i jak powinno działać. Z naszych obserwacji wynika, że to rzeczywiście prawda... Może nie zawsze i zdecydowanie nie w każdym przypadku, ale jest to prawda.
Za sprawą Magazynu TIMM udało nam się otworzyć wiele drzwi. Mamy nadzieję, że za sprawą portalu www.timmkarkonosze.pl wprowadzimy na rynek nie tylko nową usługę, ale i ciekawy pomysł na współpracę oraz wsparcie dla wielu firm i przedsięwzięć.
Nasze podstawowe cele to:
-
Stworzenie wysokojakościowej formy reklamy, marketingu i szerzenia informacji.
-
Wytworzenie wzajemnych relacji pomiędzy przedsiębiorcami i odbiorcami/klientami/czytelnikami.
-
Prezentowanie ciekawych treści, które zainteresują czytelników.
-
Stworzenie co najmniej kilku nowych wydarzeń kulturalno-rekreacyjno-biznesowych na terenie regionu.
-
...
Pozdrawiam,
Remigiusz Hryniewicki – redaktor naczelny portalu